Aktualne oferty pracy

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Ze względu na ochronę danych osobowych prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie na adres e-mail:

kadry@wita.pl

Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Sprzedaż na rynku polskim;
  • Sprzedaż projektów i rozwiązań;
  • Utrzymywanie dobrych relacji z dealerami, instytutem projektowym, firmami konsultingowymi i inżynieryjnymi oraz urzędami
  • Pielęgnowanie i rozwój długotrwałej relacji z głównym partnerem biznesowym;
  • Rozwijanie sieci sprzedaży we współpracy z dealerami i partnerami biznesowymi;
  • Zapewnienie wsparcia sprzedaży dla dystrybutorów/partnerów handlowych z branży przemysłowej, a także wsparcia dla projektów przemysłowych i użytkowników końcowych z branży przemysłowej;
  • Poszukiwanie nowych możliwości i perspektyw generowania nowych leadów sprzedażowych/rozwijanie nowych pionów sprzedaży;
  • Koordynacja lub uczestnictwo w seminariach, wystawach i innych wydarzeniach promujących sprzedaż organizowanych przez i dla klientów;
  • Prowadzenie bazy danych CRM dokumentującej daty wizyt, uzgodnione ustalenia, dane dotyczące klientów, istotne liczby, oferty, wysokość obrotów itp.;
  • Inne zadania zlecone przez menadżera.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie;
  • Jasne i przejrzyste metody wynagradzania;
  • Możliwości awansu;
  • Pracę w szybko rozwijającej się firmie (będącej częścią międzynarodowego holdingu);
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie o standardzie europejskim;
  • Pracę w młodym i przyjaznym zespole

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe na kierunku inżynierskim, ukończone z tytułem licencjata lub wyższym;
  •  3~5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie sprzętu wodnego lub
    doradztwa albo sprzedaży w sektorze przemysłowym, doświadczenie w pracy z pompami będzie dodatkowym atutem;
  •  Znajomość aplikacji do inżynierii produkcji i modelu biznesowego/
    znajomość branży technicznej;
  • Doświadczenie w sprzedaży projektów, potwierdzone licznymi sukcesami;
  • Łatwość przyswajania nowej wiedzy;
  •  Biegła znajomość języka anielskiego, znajomość języka niemieckiego lub chińskiego będzie dodatkowym atutem;
  • Myślenie strategiczne z odpowiednim wyważeniem złożoności celów
    biznesowych w perspektywie krótko- oraz średnio/długoterminowej;
  • Umiejętność pracy w zespole w połączeniu ze zdolnością do samodzielnej
    i zdalnej pracy w globalnym środowisku
  •  Zdolność budowania trwałych relacji z klientami i zdolności negocjacyjne.

Opis stanowiska:

  • Kontakt z klientami zagranicznymi
  • Pozyskiwanie klientów i budowane długotrwałych relacji
  • Przygotowywanie ofert dla klientów firmy
  • Przygotowywanie dokumentów do agencji celnych
  • Organizacja transportu dla towarów sprzedanych za granicę
  • Wystawianie faktur eksportowych
  • Wystawianie faktur UE
  • Realizowanie założonych planów sprzedażowych
  • Tłumaczenie bieżącej korespondencji, instrukcji i innej dokumentacji
  • Realizacja działań marketingowych zgodnie z wytycznymi działu sprzedaży
  • Praca w systemie Enova.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Jasne i przejrzyste metody wynagradzania
  • Możliwości awansu
  • Praca w szybko rozwijającej się firmie (będącej częścią międzynarodowego holdingu)
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • europejskim standardzie
  • Pracę w młodym i przyjaznym zespole

Mile widziane CV w języku angielskim.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w kierunku marketing/ handel zagraniczny /mechanika
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu lub branży technologii instalacji ciepłowniczych
  • Mile widziane obycie z rynkiem instalacji pomp cyrkulacyjnych i jego głównymi klientami oraz wiedza z obszaru pomp cyrkulacyjnych
  • Systematyczność w pracy
  • Minimum dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny, komunikatywna znajomość języka niemieckiego,
  • Dyspozycyjność – wyjazdy służbowe w kraju i za granicę
  • Wysoka kultura osobista

Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • konfigurowanie sprzętu pod kątem potrzeb stanowisk pracy,
  • diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem,
  • instalowanie i aktualizacja oprogramowania,
  • wsparcie pracowników w zakresie użytkowania urządzeń, systemów i aplikacji
  • współpraca z firmami obsługującymi systemy informatyczne mieszącymi się poza firmą (serwery zewnętrzne, pulpity zdalne itp.)

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę, B2B lub umowa zlecenie – według preferencji pracownika
  • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, w przyjaznym zespole.Wymiar czasu pracy – 1/3 etatu

Wymagania:

  • ogólna znajomość budowy sprzętu, wyposażenia komputerowego i sieciowego,
  •  znajomość systemów Windows Server, środowiska AD,
  • znajomość aplikacji MS Office,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i inicjatywa,
  • wykształcenie kierunkowe, co najmniej średnie

    Mile widziane:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość języka angielskiego

W związku rozwojem działalności handlowej grupy Wita Sp. z o.o., rozpoczynamy nabór na stanowisko Operatora maszyn CNC. W imieniu grupy Wita przedstawiamy Państwu naszą ofertę współpracy.

Główne zadania:

  • Przygotowywanie i montaż narzędzi
  •  Kontrola jakości w procesie wytwarzania produktu
  • Wykonywanie detali zgodnie z rysunkiem technicznym oraz kartą
    technologiczną.Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
  • Wykształcenie średnie techniczne (obróbka skrawaniem, mechanik maszyn, pokrewne)
  • Kurs operatora CNC
  • Znajomość rysunku technicznego
  • Umiejętność obsługi narzędzi pomiarowych: suwmiarka, mikrometr,
    średnicówka
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze obrabiarek sterowanych
    numerycznie
  • Obsługa tokarki kołowej, frezarki pionowej, wytaczarko-frezarki
  • Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Jasne i przejrzyste metody wynagradzania
  • Praca w szybko rozwijającej się firmie (będącej częścią międzynarodowego holdingu)
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
    o standardzie europejskim

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie techniczne;
  • Dobra znajomość rysunku technicznego;
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami kontrolnopomiarowymi;
  • Znajomość MS Office;
  • Zaangażowanie, dokładność, spostrzegawczość;
  • Mile widziana znajomość programu ENOVA oraz doświadczenie we wdrażaniu normy ISO 9001
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:

  • Kontrola jakości dostaw;
  • Kontrola półwyrobów i wyrobów gotowych;
  • Sprawdzanie zgodności wysyłki z zamówieniem;
  • Tworzenie raportów kontrolnych;
  • Nadzorowanie produkcji i blokowanie wyrobów niezgodnych;
  • Analiza przyczyn występowania niezgodności jakościowych;
  • Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001;
  • Nadzorowanie wyposażenia kontrolnopomiarowego.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie;
  • Jasne i przejrzyste metody wynagradzania;
  • Możliwości awansu;
  • Pracę w szybko rozwijającej się firmie (będącej częścią międzynarodowego holdingu);
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie o standardzie europejskim;
  • Pracę w młodym i przyjaznym zespole

You know our industry very well from your own professional experience and now you want to prove your expertise and devote your excellent communication abilities to sales area. You value flexibility as a constant companion.

Your Tasks:

  • You promote and sell our products to customer
  • You generate new customers and build long-term, successful business partnership with them
  • You ensure a smooth customer inquiry procedure as well as cooperate with sales department
  • You are responsible for customers loyalty and customer acquisition in your sales area
  • You participate in national and international exhibitions
  • You are able be to well present our products in an attractive way to different customers

What we expect from you:

  • excellent written and spoken English skills
  • commercial or technical craft training
  • several years of experience in technical field sales
  • accountability, independence and flexibility
  • communication and team skills
  • service-oriented thinking
  • enjoy dealing with customers

We offer you performance based salary, a company car, an interesting and varied job in an energetic, motivated and qualified team, as well as attractive social benefits.